Дякуємо, що обрали саме наш розплідник як надійного постачальника рослин. Ми працюєм більше 5 років та за цей час відправили нашим клієнтам тисячі саджанців. Ми зацікавленні у надані якісного товару та послуг нашим клієнтам. Адже найкращий клієнт це той, що повертається знову.

Щоб потрапити до вас, рослина проходить довгий шлях від викопки на ділянці до відправки поштою. Ми приділяємо велику увагу якості рослин та пакуванню згідно усіх агротехнічних норм.

Проте варто не забувати що ви купуєте живі рослини. Наявність несуттєвих пошкоджень (що не впливають на загальний стан саджанці та на його здоров’ї) природньо, для рослин що транспортуються поштовими перевізниками. Це можуть бути незначні надломи, потертості, тріщини, легка сухість, пошкодження упаковки без відома відправника. Обов’язково оглядайте посилку при отриманні на відділенні.

Ми робимо заміну/компенсуєм кошти, якщо:

  1. Якість отриманих рослин не відповідає стандартам якості (товар поломаний більш як 30% від розміру рослини, сильно пошкоджений, гнилий або неживий)
  2. Рослина відрізняється від фотографії на сайті (можлива похибка в розмірі до 30%)
  3. Вам прийшло не ваше замовлення (пошти нажаль можуть плутати посилки)
     

Для оформлення звернення вам потрібно:

  1. Описати проблему у чаті де ви оформляли замовлення, або зателефонувати вказавши Прізвище ім’я та номер телефону отримувача
  2. Обов’язково має бути фото фіксація проблеми (пошкодження, розмір, стан) для подальшого і швидкого вирішення вашої ситуації. Фото повинне бути чітке, щоб було видно пошкодження.

Увага! Це не поширюється на посилки, що були отримані пізніше 5 днів з моменту надходження на відділення отримувача Нової або Укрпошти.

Компенсація можлива:

  • Знижкою на продукцію що не відповідає заявленим параметрам;
  • Поверненням коштів за неякісний товар за умови його повернення продавцю, переказ на картковий рахунок або номер телефону;
  • Заміна товару на аналогічний або схожий на повну або часткову вартість (залежно від ситуації).

Гарантія сортності

Якщо рослина що виросла не відповідає заявленому сорту, його основним характеристикам, вам потрібно зробити фото із цвітінням та нашими бірками на рослинах, тому просимо не зривати бірки при посадці.

Гарантія не поширюється на рослинки, при вирощувані яких не дотримувались основні правила агротехніки.

Щоб уникнути непорозумінь та неприємних ситуацій рекомендуємо детальніше дізнатись про свою ділянку (грунт, грунтові води і т. д.). Вирощувати рослини згідно правил агротехніки (рекомендації для різних рослин є рубриці «Блог»). Вивчати інформацію про рослини та сорти які бажаєте виростити. Звертати увагу на погодні умови, забезпечувати полив у мірі необхідності, підв’язувати при сильних вітрах.

Термін розгляду звернень - від 3 до 7 робочих днів. Відповідь на запит можлива у телефонному або письмовому режимах.